petek, 9. januar 2015

Pomarančni vaflji z agavinim sirupom

Hladno januarsko jutro…otroke peljem v vrtec..zebe me. Starejša hči mi zadnje čase reče: »Mami, dej gretje na ful.«  Potem sledi še glasba na ful, smeh na ful in z avtom  se zapeljemo veselo v dolino.
Ogromno idej za kuhanje in peko pride v glavo spontano, ponavadi med vožnjo. Včasih bi potrebovala še dve dodatni roki, da bi si slastne ideje takoj zapisala v rokovnik.
Ker pozimi nisem toliko zunaj, to pomeni, da ne delam toliko okrog hiše (čeprav komaj čakam, da zasejem svoj prvi pastinak), sem pa veliko več notri, v svoji lepi kuhinji in ustvarjam…
Ker je zimski čas čas agrumov, (pa še veliko pomaranč imam :)) sem pripravila slasten in preprost recept za moje vaflje, ki so odlična dopoldanska malica, uvertura v še en krasen dan.

1 jajce
100g polnozrnate pirine moke
100g moke tip 850
1 čajna žlička sode bikarbone
20g demerare
250 ml polnomastnega mleka
ščep soli
pomarančna lupinica 1 bio pomaranče
sok 1 pomaranče

Namesto pirine moke lahko dodate le belo ali polnozrnato moko. Ljudje, ki se izogibajo navadnemu mleku priporočam riževo mleko, ker je slajše in žlico kokosove smetane.

Vse suhe sestavine, vključno s pomarančno lupinico damo v skledo in dobro premešamo. V sredini naredimo jamico, v katero zlijemo pomarančni sok, mleko in jajce. Vse skupaj temeljito premešamo z metlico, da nastane gladka, homogena zmes. Ta zmes mora biti kar gosta, podobno kot za carski praženec.
Pripravimo pekač za vaflje..ampak, jaz ga nimam, zato vaflje spečem kar v žar ponvi z dnom, na katerega se nič ne prime.
Z žlico ali malo zajemalko zajamemo maso in počasi zlijemo na vročo ponev, da dobimo vaflje premera cca 8 cm. Na srednje močnem ognju se spečejo hitro. Ko postane vafelj zlato rjav, ga obrnemo in spečemo še na drugi strani. Mmm.. kako diši pomarančna lupinica, ko se dotakne razbeljene površine. 





Vaflje še tople postrežemo s tankimi pomarančnimi rezinami in kapljicami agavinega sirupa. Včasih rada malo pogoljufam in si namesto sirupa postrežem z žlico domačega karamelnega namaza, ki ga zna moja sestra fantastično skuhat. 

Res slasten začetek dneva…



4 komentarji:

  1. V vsaki večji trgovini z živili.
    DEMERARA Billington's
    Od iste znamke imajo še super Melaso in Muscovado.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jst sem jih nardila kar z javorjevim sirupom in so tut ful dobri!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, vsako naravno sladilo je dobrodošlo. Lahko uporabite tudi stevijo, melaso, datljev sirup, med..

      Izbriši