nedelja, 25. januar 2015

Dvojna počena čokoladna

Peka tortic me vedno spravi v dobro voljo. Ko dobiš idejo, pa jo spraviš na papir, potem pa jo moraš še preizkusiti…in kakšno zadovoljstvo, ko se sestavine med sabo dopolnjujejo in si rečeš »to je pa perfect match« in si zelo zelo zadovoljen. Malo bolj natančna moram biti pri sestavinah (in ne kar na oko), saj je pri peki sladic to zelo pomembno, bolj kot pa pri sami kuhi, kjer lahko zelo improviziraš. Ko enkrat pri peki tortic delaš na oko, takrat si pa taprav profi. Kljub dolgoletnim kuharskim izkušnjam, mi do profija še manjka…Prijateljica me je navdušila nad eno idejo, v katero sprva nisem bila najbolj prepričana, ampak sedaj pa, bolj ko razmišljam o tem, sem si rekla »Saj poskusit ni greh. Če nič ne pričakuješ, nisi razočaran«  Sploh pa sreča spremlja pogumne, pravijo. Sanja ve o čem govorim :)
Moja dvojna počena čokoladna tortica z višnjami, je šla takoj v promet. Moj dragi mi je predlagal kako naj jo izboljšam ( on je moj strogi preizkuševalec) in tu je.



160 ml sladke smatana
200 g temne čokolade
pol vanilijevega stroka
3 jajca
50 g demerare
50 g kristalnega sladkorja
90 g moke
1 čajna žlička kakava
pol čajne žličke sode bikarbone

225 g zmrznjenih višenj
150 g demerare
200 ml sladke smetane
100 g temne čokolade

Sladko smetano in čokolado mešam v kozici na majhnem ognju, dokler ne postane mešanica svilnato gladka. Odstavim in malo ohladim.



S pomočjo multipraktika stepam jajca, pol vsebine vanilijevega stroka in obe vrsti sladkorja pri najvišji hitrosti, dokler masa dvojno ne naraste. Počasi vtepem še čokoladno kremo nato pa še počasi vmešamo presejano moko, kakav in sodo bikarbono. 



Zmes zlijemo v tortni model premera 24 cm in pečemo pri 180 stopinjah C 30 min. Z leseno palčko preverimo, če je tortica pečena.


Med tem ogrete in zmehčane višnje precedimo in z nekaj žlicami soka prelijemo še vročo tortico.
Višnje zmiksamo s spaličnim mešalnikom, potem pa precedimo skozi gosto sito, da odstranimo olupke in dobimo gladko gosto omako , ki ji dodamo demeraro.



Stepemo sladko smetano do ¾.

Ohlajeno tortico prelijemo s stopljeno ( na 31 stopinj C) temno čokolado in počakamo da se strdi, nato pa s topim delom »razbijemo« površino.



Košček tortice serviramo z višnjevo omako in smetanovim žličnikom.












2 komentarja:

  1. Tortica je fenomenalna in višnjeva omaka čudovito paše zraven. Nesramno dobro :)

    OdgovoriIzbriši