četrtek, 15. januar 2015

Jagodne gospodične

Nikoli nisem bila knjižni molj. Zadnje čase pa kar precej berem.

Na mojem seznamu so knjige različnih žanrov. 

Kuharske so seveda top, od takih klasičnih. kjer najdeš samo recepte, pa do takšnih, ki opisujejo nekakšno avtorjevo kulinarično potovanje in odkrivanje starih receptov, pa novih surovin…pa knjige o gojenju zelenjave in zelišč...

Zelo rada prebiram knjige z duhovno vsebino in osebni rasti, saj mi dajejo energijo, zagon pri ustvarjanju novih receptov , ciljev in pri spreminjanju dobrega v še boljše.

Vsak dan spremljam Naravnik, ki je fantastičen priročnik, upoštevajoč naravne priložnosti za priseben način življenja...

Potem pa se tu pojavi še en sladki roman, ki mi ga je v knjižnici izbrala hči. Najprej sem si rekla, da jaz tega ne bom brala, vendar me je tako potegnil vase in mi dal nove ideje, da še zdaj ne morem verjeti.  Kako je vedela kaj potrebujem? Ja, otroci imajo močno intuicijo, zato jim moramo prisluhniti še večkrat kot sicer. Hvala Eva.

Poleg dobre knjige se prileže dobra, slastna tortica alias cupcake.




Za 24 tortic potrebujemo:


250 g mehkega masla

250 g kristalnega sladkorja
4 jajca
250 g moke
1 čajna žlička sode bikarbone
4 jedilne žlice mleka
jagodno marmelado
375 g sladke smetane (smetana za stepanje)
1 jedilna žlica sladkorja v prahu
1,5 zavojčka utrjevalca smetane

Vse sestavine naj bodo vsaj 1 uro prej segrete na sobno temperaturo.

Sladkor in maslo stepamo z mešalnikom tako dolgo, dokler ne postane bledo in puhasto. Dodamo jajca, enega za drugim, presejano moko s sodo bikarbono in mleko.
Vse skupaj dobro premešamo, da dobimo gladko zmes.





Maso enakomerno porazdelimo po 24 papirnatih modelčkih v pekaču za mafine.
Na vsako tortico damo malo jagodne marmelade in jo z zobotrebcem nekajkrat krožno vmešamo v maso.

Pečemo v že ogreti pečici (pečico prižgemo vsaj 20 min prej, preden damo tortice vanjo) 170 stopinj C, cca 15 minut.

Medtem pripravimo slastno jagodno smetano. Smetano, sladkor v prahu in fiksir stepamo do polovice, nato dodamo 3 jedilne žlice jagodne marmelade in stepamo naprej do trdega. Pazimo, da se ne sesiri. Jagodno smetano damo v dresirno vrečko s poljubnim nastavkom.

Pečene in ohlajene tortice po vrhu na tanko namažemo z jagodno marmelado in z dresirno vrečko vrtinčasto oblikujemo smetanove cvetove. Poljubno okrasimo.


Pregrešite se s pregrešnimi torticami, pravimi gospodičnami.

2 komentarja:

  1. Kako naredim, da bojo mele tortice "klobuček"? Pri meni so ratale nizke, le do roba papirja. Če bi nalila več mase, bi se mi pa razlile.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Masa za te tortice je napolnila 3/4 papirnate posodice, je pa bila zelo puhasta, zračna in zato so nastali taki klobučki. To ni nujno.
      Ne vem s čim si penasto stepla maslo in sladkor..je razlika, če to narediš z ročnim mešalnikom ali pa z multipraktikom. Tvoja masa je bila premalo puhasta.

      Izbriši