torek, 3. februar 2015

Pečene polnjene paprike





Dan se je začel z zelo lepo novico, ki me je razveselila in navdala s tisto energijo, ki jo imamo mame, ko svojega otroka objamemo in začutimo to močno prvinsko vez, energijo, ki ogreje dušo, ob kateri pozabimo na vse porodne muke in neprespane noči. 
To malo bitje je popolnoma odvisno od nas, od naše neizmerne ljubezni, ki mu jo bomo poklonili. In to ljubezen nam bo vračal.

Zelo vesela za prijateljico in dve mali bitjeci, ki sta prijokali na svet…ja, DVA…misel mi hitro pobegne in spomnim se svojih izkušenj, brez mojega dragega mi ne bi uspelo…bilo je pestro, ampak življenjsko in vesela sem za vse te izkušnje, ker sicer ne bi bila zdaj to kar sem. Ponosna sem, da sem mama.

Jed, ki me spominja na tiste poporodnišnične dni, so pečene polnjene paprike, ki jih je skuhala moja mami. Kako prav pride, ko se otrok joka, mož ga ljubeče miri, ti ne veš kaj bi sama s sabo, stanovanje je v razsulu,… babi pa z vročim loncem dišeče hrane pred vrati. Hvala ti :)



6 srednje velikih paprik (2 rdeči, 2 rumeni, 2 zeleni)

250 g mletega puranjega mesa
kozarec (2,5 dl) na pol kuhane kvinoje
timijan
1 mala čebula ali šalotka
3 stroki česna
3 pesti naribanega parmezana
sol



omaka:

oljčno olje
1 zravnana jedilna žlica rjavega trsnega sladkorja (demerara)
0,5 dl belega vina
1 jedilna žlica sladke paprike v prahu
1 l paradižnikovega pireja
1 srednje veliko sladkokislo jabolko
sol
poper


Paprike operemo, zarežemo pri peclju in očistimo semena. Jaz sem izbrala raznobarvne, lahko pa izberete po želji. Samo za info, rdeče paprike so bolj sladke od ostalih.

Pripravimo nadev iz mletega mesa, kvinoje, timijana, drobno narezane čebule in česna ter parmezana. Vse dobro premešamo med sabo ter solimo in popramo po okusu.




Z zmesjo napolnemo paprike do ¾ in zapremo s pecljem.
Čas je,  da pripravimo omako v kateri se bodo paprike kuhale in pekle. Vzamemo velik lonec, ki je primeren za peko v pečici.
V segret lonec damo nekaj žlic oljčnega olja in sladkor. Počakamo, da karamelizira, dodamo papriko v prahu in naribano jabolko, malo popražimo nato zalijemo in deglaziramo z vinom.
Na koncu zlijemo v lonec še paradižnikov pire in vse dobro premešamo. Segrejemo do vrenja, položimo polnjene paprike pokonci eno zraven druge (omaka mora segati skoraj do vrha paprik) in damo vse skupaj v pečico na 200 stopinj C za cca 40 min.



Prilogo izberemo po želji…meni so dobre kar brez vsega… samo paprika, polnilo in omakca. 











Ni komentarjev:

Objavite komentar