ponedeljek, 2. februar 2015

Kvinota s tofujem in zelenjavo

No pa smo spet nazaj :) tale vikend je bil res pester. Malo nam je zdravje nagajalo…pa kuharica alias SladkiGhef je bila brez glasu (čiščenje 5. čakre), ampak sedaj sem tukaj z obilico dobre volje in energije, da vam postrežem z novimi slastnimi jedmi. 
U, kakšen uvod…si že predstavljam eno takšno sprostilno, energije polno oddajo, ki postreže z okusnimi jedmi…ker v petek nisem bila, sem pa zdaj naspidirana in v akciji. 
Ljudem pa ni jasno, kaj mi je…kakšna je skrivnost…no,to skrivnost nosimo v sebi vsi od rojstva (fajn čtivo Osnove Abrahamovega nauka) Je pa odvisno od nas ali bomo po njej sploh posegli in kdaj…povezava s svojim notranjim izvorom je najpomembnejše vodilo v našem življenju. To bi nas morali naučiti najprej...
Prvi mail, ki sem ga zjutraj prebrala, je bil od prijateljice Urške, močne, pozitivne ženske od katere se vsakič nekaj novega naučim. Res me je nasmejal…
Sicer pa je vsakodnevna uvertura v moje jutro in nov teden, moja fantastična družina…rada vas imam :)  zato stvari opravljam z radostjo in vesolje mi vse vrača…

Tako duhovno napojena, razmišljam, kaj bom danes kuhala in ideja pride v hipu.
Obožujem rižote. Sama najraje in največkrat pripravim zelenjavno…z zelenjavo, ki jo imam pri roki.
Danes pa vam bom postregla s kvinoto, za laike »rižota« iz kvinoje.



Skodelica (2,5 dl) kvinoje
Skodelica (1,5 dl) okroglo zrnatega riža
oljčno olje
manjša čebula
2 srednje velika korenčka
1 majhen gomolj zelene
2 stroka česna
200 g bio dimljen tofu ( lahko tudi tofu s čilijem)
1 skodelica (1,5 dl) svežega ali zmrznjenega graha
provansalske začimbe (timijan, rožmarin, majaron, origano, sivkini cvetovi)
sol
poper
kurkuma
curry
sladka paprika v prahu
zelenjavna jušna osnova)
parmezan (Grana Padano)


Kvinoto dostikrat skuham in je zelo enostavna za pripravo.
Vzamem veliko ponev (posodo za rižoto), jo segrejem, zlijem vanjo nekaj žlic olja in na drobno nasekljano čebulo. Ko postekleni, dodamo kvinojo (se kuha dlje kot riž) in premešamo. 



Na srednje močnem ognju in med stalnim mešanjem, dodamo na enake kockice narezan korenček in zeleno. Po 5 min praženju dodamo v ponev še riž, na kockice narezan tofu, stisnjen česen in začimbe ( žlička kurkume, sladke paprike, provansalske začimbe, malo soli, popra), pražimo še nekaj minut in počasi dolijemo jušno osnovo, vendar samo toliko, da ne pokrije vseh sestavin ( te ne smejo plavati). 



Jed pripravimo kot rižoto, počasi dolivamo jušno osnovo in mešamo. Ne sme se nam prijeti, jed mora izgledati kot gosta,vroča lava. 



Po cca 10 min dodamo še grah in nežno mešamo, dokler ni riž al dente in kvinoja kuhana (obročki ne smejo odstopiti).
To našo slastno zelenjavno kvinoto postrežemo takoj in sicer s tankimi parmezanovimi »olupki« (lahko ga tudi naribamo). Mmm…zelo simpl, okusna, zdrava, lahka jed.



2 komentarja:

  1. Za vegeterijance ni veliko dobrih receptov (za moje pojme), ta kvinoja je pa super! Jedla sem jo prvič in sem čisto navdušena. Njami! Le tako naprej!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) možnosti je res veliko, če daš priložnost tudi drugim, pozabljenim živilom.

      Izbriši