torek, 2. junij 2015

Skutne kocke

Povabljeni smo na rojstnodnevno žar zabavo. Vreme bo fantastično in vzdušje prav tako, v to ne dvomim.

Super je, če je seznam gostov poznan in se že vnaprej zmenimo, kdo bo kaj pripravil. Fer, se vam ne zdi? Slani in sladki program pade na mene in že komaj čakam, kaj vse bom pripravila…potem pa me preseneti ena ideja in predvsem želja s strani prijatelja, o pripravi klasične skutne sladice…Ker rada eksperimentiram, pripravljam in raziskujem nove recepte, sem bila sprva malce razočarana, potem pa me je misel na lansko poroko in srečne obraze takoj pomiril. Poleg super truper torte naredim še nekaj sladkega na željo mojih stalnih gostov. Skutne kocke. Klasika, ki mi vedno uspe in nikoli ne razočara…še tako zahtevnega gosta :)



200 g Pettit Beurre keksov
200 g masla
mleti orehi po okusu
500 g skute
4 rumenjaki
150 g sladkorja
4 beljaki
2 kisli smetani
vanilijev bio prah


Kekse s pomočjo mešalnika zmeljemo v drobtine in jih skupaj z zmehčanim maslom in mletimi orehi zmešamo v homogeno zmes ter z njo obložimo dno pekača (40×25). Pečemo v segreti pečici na 170 stopinj, 10 min C.



V večji skledi penasto zmešamo skuto, rumenjake in sladkor.



Iz beljakov stepemo sneg in ga dodamo skutni masi. Nežno in počasi premešamo, da se sneg lepo zlije z osnovo.



Pečeno podlago vzamemo iz pečice in nanjo zlijemo skutno maso ter vrnemo nazaj v pečico. 170 stopinj C, 30 min.



Po 30 minutah zlijemo po vrhu še kislo smetano zmešano z vanilijevim prahom. Pečemo še 10 min pri 150 stopinjah C. Smetana na vrhu NE SME porumeneti.



Pečeno sladico ohladimo, damo v hladilnik in šele nato narežemo na poljubno velike rezine.




Skutne kocke hranimo v hladilniku.


Tako preprosto in tako odlično :) Izplača se poskusiti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar