petek, 19. februar 2016

Francoski toast s cimetovo malinovim prelivom

Francoski toast ali po domače šnite. Tako smo te slastne, sočne in sladke pečene kruhke poimenovali včasih in danes ni nič drugače. Francoski toast se samo lepše sliši.

Ko sem bila majhna mi je šnite običajno pripravila babica, tako da so mi ti "jutranji" kruhki prva asociacija na babičino kuhinjo. Res so bili slastni...

Potem pa takega "zajtrka" dolgo časa nisem jedla, nekako ni bil več v "modi"...

Moja nova različica je začimbna in je malo drugačna od klasične...okus je polnejši in absolutno vreden pregrehe...na vsake toliko se ful prileže :) in jaz si jo privoščim brez slabe vesti :)








(2 osebi, 15 min)

2 veliki rezini belega kruha starega 2 dni
1 večje jajce
30 ml polnomastnega mleka
2 žlici masla
2 zravnani žlici sladkorja
½ čajne žličke kardamoma

Za preliv:
2 žlici malinovega džema
1 limona
1 zravnana čajna žlička cimeta

V manjši kozici segrejemo malinov džem skupaj z limoninim sokom in cimetom.

V večji nizki skledi (lahko v keramičnem pekaču za pite) zmešajte jajce, sladkor , kardamom in mleko v homogeno maso.

V jajčno maso položimo rezini kruha. Namakata naj se nekaj minut, nato ju obrnemo. Kruh mora vpiti vso tekočino, vendar ne sme razpasti.

V segreti ponvi stopimo maslo in na njem zlato zapečemo kruhove rezine.

Ponudimo še vroče skupaj z cimetovo malinovim prelivom.





Ni komentarjev:

Objavite komentar