sreda, 13. maj 2015

Zeliščno maslo z drobnjakovimi cvetovi

Tako lepe, sončne dneve idealne temperature je najpametneje preživeti  zunaj na zraku. Jaz jih. Če se le da, in čas dopušča. 

Poleg ritja po zemlji in urejanja okolice (joj kako bo lepo, samo še trava zraste…), na veliko sadimo, presajamo v in znotraj rastlinjaka. Vse tako lepo uspeva, da so moja usta že nekaj časa raztegnjena do ušes. Sicer pa, če vložiš nekaj svoje energije, volje in radosti, mora zadeva obroditi sadove. Temu se reče moč energije :)

Je pa res, da tudi pri zunanji opravilih na vrtu obvezno upoštevam nasvete moje frendice Lune. Po zaslugi fantastičnega  Naravnika  točno vem kaj, kdaj in kako. Deluje 100%, vam povem.
Moči narave pač ne moremo kljubovati.

Na vrtu zelo pridno uspevajo zelišča, ki jih naravnost obožujem in so obveza na jedilniku. Ker imamo ogromno čemaža (kmalu bo šel v cvet, in pa pa), drobnjaka in timijana, sem se odločila, da naredim Zeliščno maslo in na pametni način izkoristim, kar mi Zemlja ponuja. Večino  bom zamrznila, saj v zamrzovalniku zdrži  nekaj mesecev in je čudovit v kombinaciji s pečeno zelenjavo ali mesom, malo pa ga bom prihranila za slastno cvetno  vrtno malico.




250 g masla
šopek čemaževih listov
5 timijanovih vejic
šopek drobnjaka
drobnjakovi cvetovi


Maslo damo v večjo posodo in počakamo da se zmehča.






Med tem nasekljamo čemaževe liste, drobnjak in timijan in jih dodamo maslu. Vse skupaj dobro premešamo, da se zelišča (začimbe) lepo enakomerno porazdelijo po maslu.




Zeliščno maslo, da se ne pokvari, najlažje shranimo v zamrzovalniku in sicer tako, da ga zavijemo v peki papir. 





Takega ga lahko shranjujemo v zamrzovalniku nekaj mesecev in ga rabimo po potrebi.


Jaz si ga bom privoščila na opečenem kruhku. Prava vrtnarska malica J












Ni komentarjev:

Objavite komentar