petek, 10. marec 2017

Koruzni kolač z jagodami (Corn cake with strawberries)

Iz koruzne moke po navadi v jesensko zimskem času pogosto pripravljam žgance in polento, včasih kruh...Me nekako koruzna moka povezuje s slanim in priznam, da nikoli nisem eksperimentirala s sladko verzijo.

Ampak, zakaj pa ne...in v trenutku sem dobila idejo, o koruzni moki in jagodah...skupaj...in sem poskusila.

V zamrzovalniku sem imela še paket slastnih jagod...Zagotovo bi se sveže bolje odrezale...a sem se odločila, da nanje počakam, ko bo prava sezona zanje...






(6 oseb, 1h 15min)


150 g koruzne moke
150 g bele moke
150 g sladkorja
2 zravnani žlički sode bikarbone
2 jedilni žlici kisle smetane
120 ml sladke smetane
2 jajci
250 g zamrznjenih jagod (še boljše so sveže)
sladkor v prahu (po želji)


V večji posodi zmešamo vse suhe sestavine: obe vrsti moke in sodo bikarbono.

V drugo posodo damo jajci in ju penasto zmešamo s sladkorjem, nato dodamo sladko in kislo smetano.

V homogeno jajčno zmes damo mešanico ostalih suhih sestavin in dobro premešamo.

Maso zlijemo v podolgovat in ozek pekač, ki ga predhodno obložimo s peki papirjem.

V maso potisnemo jagode, vendar ne pregloboko. V vsakem primeru bodo malo potonile. Če želite, da jagode ostanejo v sredi peciva, jih predhodno povaljajte v koruznem škrobu. Tega jaz nisem naredila, ker sem pozabila :)......bom naslednjič. Pri meni ta fora vedno deluje. Obstajajo pa baje še neke druge tehnike, ki onemogočijo, da sadje med peko potone na dno... 

Pekač damo v pečico ogreto na 180°C in pečemo okrog 50 min.

Pečen kolač vzamemo iz pečice, ga preložimo na rešetke in počakamo, da se malce ohladi.


Ponudimo še toplega, posutega s sladkorjem v prahu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar