sreda, 4. januar 2017

Čokoladna torta z rumom

Komaj se je novo leto že začelo, jaz že pripravljam nove sladke izzive...zame in za vas. 

Res je bilo v starem letu veliko vsega, še sploh v decembru, vendar se strinjam z izjavo avtorice moje nove kulinarične knjige, ki sem jo dobila od samega Božička :), da je vedno pravi čas za kos slastne in kvalitetne torte. In jaz se zeloooo strinjam.

Pa sem angažirala mojega Božota (beri: mešalnik), levo in desno roko, štedilnik in hladilnik...nastalo je tole...






(12 kosov, 40 min+4 ure ohlajanja)

100 g svetlih maslenih keksov
100 g čokoladnih maslenih keksov
70 g mandeljnov
100 g stopljenega masla

2 jajci
100 ml polnomastnega mleka
3 žlice ruma
250 g temnih čokoladnih kapljic
4 liste želatine
300 ml sladke smetane


Pečico segrejemo na 180°C.

Piškote in mandeljne drobno zmeljemo v mešalniku in masi prilijemo stopljeno maslo.

Drobljivo maso stresemo v tortni model, obložen s peki papirjem, jo pogladimo in pečemo 10 minut.

Pečeno podlago za torto ohladimo.

Nad soparo penasto stepamo mešanico jajc, mleka in ruma do 75°C, nato odstavimo.

Želatino namočimo v MRZLI vodi, jo odcedimo in dodamo jajčni mešanici ter jo ohladimo na 50°C.

Čokolado stopimo in jo primešamo  pripravljeni masi.

Čokoladno mešanico ohladimo.

Smetano stepemo do ¾ in jo vmešamo v ohlajeno čokoladno maso, da dobimo homogeno kremo.

Čokoladno kremo zlijemo na pripravljeno podlago in postavimo model v hladilnik vsaj za 4 ure, da se krema dobro strdi.

Ohlajeno čokoladno torto narežemo na kose in postrežemo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar