petek, 4. marec 2016

Jogurt s kosmiči, čokolado in sadjem

Odločitev je padla, tako de se pridno in z disciplino dnevno srečujemo s prijateljico kolebnico.
Jaz temu pravim najcenejša vadba, ki prinese fantastične rezultate :) preverjeno :)... in je vadba, ki je mojemu duhu pisana na kožo. 

Glede na to, da ljubim hrano, različno hrano in se ji ne mislim odpovedati, mi dostikrat zadiši lahka malica ali kosilo, pri čemer štedilnik ostane čist.

Doma pripravljeni kosmiči so absolutno super izbira in vsak si jih lahko pripravi na svoj način, s svojimi najljubšimi oreški, kosmiči, svežim ali suhim sadjem, semeni, jogurtom ali mlekom...

Jaz sem si malico pripravila tako...







(1 oseba, 10 min)

2dl polnomastnega naravnega jogurta (nehomogeniziranega!)
½ banane
1 jedilna žlica suhih brusnic
1 jedilna žlica pistacij (neslanih)
2 jedilni žlici ovsenih kosmičev
1 jedilna žlica ostružkov temne čokolade
   ali naribana temna čokolada (70%)


V globoko posodico stresemo jogurt in mu dodamo kosmiče.

Pustimo stati nekaj minut.

Banano olupimo in jo narežemo na kolobarje ter jih položimo v jogurt.


Na vrh potresemo cele suhe brusnice, grobo narezane pistacije in čokoladne ostružke.


Ni komentarjev:

Objavite komentar