ponedeljek, 28. september 2015

Jagodna presna tortica

Muškatna buča, ki je sama od sebe zrasla iz kompostnika je hvaležno, ker smo jo pustili, da raste in se razbohoti na našem vrtu kakor sama želi, dala neverjeten pridelek. 

Veliko zdravih, naravnih oranžnih plodov se je že spremenili slastno juhico. Kljub temu, da cele muškatne buče, po tem ko jih odtrgamo, še kar nekaj časa stojijo, sem dve  narezane na majhne kose kar zamrznila.
Ker je bilo potrebno sprostiti dodaten prostor v zamrzovalniku, sem odtalila nekaj domačih gozdnih jagod, ki sem jih shranila za kakšen priboljšek…

Odločila sem se, da zaključim prijetno, toplo poletno klimo s presno tortico. (brez skrbi, recepti iz buče še pridejo...)


Spodnji del:

100 g datljev
200 g indijskih oreškov
25 g stopljenega kokosovega masla


Jagodna krema:

350 g gozdnih jagod
200 g indijskih oreškov
5 jedilnih žlic agavinega sirupa
150 g kokosovega masla



Najprej pripravimo maso za spodnji del naše tortice. 

Datlje namočimo v mlačni vodi en dan prej. V močnem mešalniku zmešamo (sesekljamo) datlje, indijske oreške in stopljeno kokosovo maslo v homogeno gosto maso. Če se nam zdi masa preveč trda, dodamo malo mlačne vode, vendar ne preveč.




Gosto maso razporedimo in jo močno pritisnemo po dnu tortnega modela (premera 18 cm). Uporabimo mali tortni obod, ki ga položimo na pekač obložen s peki papirjem ali na okrasni pladenj, če želimo tortico podariti.




Model z maso damo v hladilnik za pol ure in medtem zmešamo jagodno kremo. Zopet si pomagamo z močnim mešalnikom (lahko tudi s paličnim). Vanj damo vse sestavine za kremo, torej jagode, oreške, agavin sirup, stopljeno kokosovo maslo. Če želimo lahko shranimo nekaj jagod za končno okrasitev tortice. Ker so bile moje jagode zamrznjene, sem uporabila kar vse za slastno kremo.





Jagodno kremo zlijemo v hladen tortni model z že pripravljenim dnom, poravnamo površino in vrnemo nazaj v hladilnik za 2 uri. Ta čas se bo naša tortica ohladila in strdila.







Od vseh presnih tortic je to moja najljubša tortica. Zelo preprosta, zdrava in izredno okusna.





Ni komentarjev:

Objavite komentar