petek, 12. avgust 2016

Pečene breskve z lešnikovim drobljencem

Izkoristimo še toliko poletja, ki nam ga je ostalo in si pripravimo še nekaj sladic iz slastnih poletnih sadežev.

Zadišale so mi breskve...in ker moram želji takoj ugoditi, sicer me hitro mine :), se lotim preprostega recepta.

V bistvu sem si želela, da pripravim nekaj preprostega, pa mi možgani nikakor niso dali prave ideje.
Naposled se spomnim drobljenca...takega z lešniki...mmmm...in se odločim.

Moje porcijsko pečene breskve z lešnikovim drobljencem. Poskusite :)






(4 osebe, 30 min+hlajenje)


4 zelo zrele breskve
50 g moke
50 g lešnikov
50 g masla
50 g rjavega trsnega sladkorja Demerara


Pečico segrejemo na 180°C.

Breskve operemo in jim odstranimo olupek.

Olupljene breskve narežemo na manjše kose.

Keramične posodice premažemo z maslom in vanje enakomerno razporedimo narezane breskve.

V mešalnik z močnimi rezili stresemo lešnike, maslo in sladkor ter dobro premešamo.

Ko se masa začne sprijemati, stresemo v posodo moko in zmešamo do konca.

Pripravljeno drobljivo testo razporedimo po posodicah in položimo v segreto pečico.

Pečemo okrog 20 minut, da se testo zlato zapeče.

Pečene breskve z lešnikovim drobljencem vzamemo iz pečice in ohladimo, šele nato ponudimo.


Ni komentarjev:

Objavite komentar